לפיד מסית: "כחלון מסתיר את ההסכמים המושחתים עם ש"ס ויהדות התורה"

    מני גירא שוורץ 2 Comment on לפיד מסית: "כחלון מסתיר את ההסכמים המושחתים עם ש"ס ויהדות התורה"
    11:40
    08.05.24
    אליהו גרין No Comments on ח"כ כהנא על הבחירות לרבנות: "לא מחויב לדיל של סמוטריץ'"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    יושב ראש מפלגת יש עתיד ח"כ יאיר לפיד ממשיך לנצל את המיקרופונים שניתנים לו בשביל להסית נגד החרדים. בשבת תרבות בבאר שבע הוא אמר כי "החרדים לקחו מיליארדים מהתקציב. כחלון מסתיר מאיתנו את ההסכמים המושחתים. 10 מיליארד שייעדנו אותם לבריאות, רווחה וחינוך, חילקו לש"ס, יהדות התורה ובנט".

    לפיד התייחס לתקציב המדינה לשנים 2015-2016, ולהורדת המע"מ ואמר כי "אני מברך על הורדת המע"מ, אבל חשוב לומר שעשו את זה עכשיו בכדי להסתיר את העובדה שנבנה תקציב פוליטי לגמרי", אמר לפיד. לדבריו, כאשר כיהן כשר האוצר היו עשרה מיליארד שקלים שיועדו לבריאות, לרווחה ולחינוך – אולם כעת אלה הועברו לבית היהודי, ליהדות התורה ולש"ס. "נעשו הסכמים קואליציוניים מושחתים במקום להשקיע את הכסף באזרחים. כבר עכשיו יש בור תקציבי לשנת 2017 והם לא באמת מתכוונים לטפל בזה".

    לפיד אמר שלהערכתו הממשלה הנוכחית לא תאריך ימים ושהוא מאמין שיתקיימו בחירות בישראל כבר בנובמבר 2016. "הודעתי שיש עתיד תתמודד על תפקיד מפלגת השלטון בבחירות הבאות ואני הולך לרוץ לתפקיד ראש הממשלה, אם אבחר או לא – זאת תהיה החלטת הציבור. אנחנו גדולים יותר מש"ס, מהבית היהודי וכולנו, ברור לציבור הבוחרים שאנחנו כאן כדי להישאר".

    הוא תקף את ראש הממשלה בנימין נתניהו בכל הקשור להסכם הגרעין בין המעצמות לאיראן ואמר כי "נתניהו צריך להתייצב מול אזרחי ולומר 'כשלתי'. הוא ניהל קמפיין אגרסיבי וכושל. נתניהו פגע בביטחון מדינת ישראל והפך לפרסונה נון-גרטה בבית הלבן".

    מהליכוד נמסר בתגובה כי "במקום לעסוק בהתקפות פוליטיות נגד רה״מ נתניהו, ח״כ לפיד צריך להתייצב לצדו של ראש הממשלה שהצליח לגייס את דעת הקהל האמריקנית נגד התוקפנות והטרור של אירן".

    "ואגב, לידיעתו של ח״כ לפיד, רוב מוחלט של הקונגרס האמריקני מתנגד להסכם עם אירן", הוסיפו בליכוד.

    מפלגת 'יש עתיד' בתגובה הערב כי "הגיע הזמן שנתניהו יתעשת ויקשיב למה שאמר לפיד ובכירים נוספים במפלגה כבר לפני יותר משנה – הקרע שנתניהו גרם ליחסי ישראל ארה״ב מזיק גם למאבק בהסכם הרע של המעצמות ואיראן ופוגע בהרתעה הישראלית מול העולם הערבי".

    עוד הוסיפו ב'יש עתיד' כי "הגיע הזמן שראש הממשלה ייצא לציבור ויודה בכשלונו בניהול המערכה. בוועדת החוץ והבטחון של הכנסת מונחת דרישה לחקירת הכשלון ויש לקיימה".



    2 תגובות

    מיין תגובות
    1. 2

      "היהפוך כושי עורו ונמר חברבורותיו?" לתשומת לב כל התמימים בעם שמאוד אוהבים להאמין לאנשים ערמומיים ונוכלים כדוגמת לפיד ושות'